Zarządzanie projektem
Szkolenie kadry kierowniczej
Sprzedaż i marketing
   farmaceutyczny
Legislacja


Jeżeli jesteś silną, ambitną jednostką, chcesz pracować i rozwijać się w przyjaznej atmosferze i aktywnym środowisku, gdzie ceni się ludzi i profesjonalizm, prosimy o przesyłanie aplikacji zawierających list motywacyjny, CV, zdjęcie.

Przedstawiciel handlowy na terenie całego kraju.

więcej »



Przedstawiciel medyczny na terenie całego kraju.

więcej »

Sprzedaż i marketing farmaceutyczny

Wiele osób sądzi, iż jest to najprostszy najmniej pochłaniający energii aspekt funkcjonowania firmy handlowej. Sadzimy tak ponieważ uważamy, iż działania sprzedażowe wpisane były od setek lat w aktywność człowieka i nie powinny stanowić dla niego dużego problemu. My jednak mamy świadomość istoty, znaczenia, wagi celu do którego zmierzamy, nastawieni jesteśmy na maksymalizację sprzedaży, a co za tym idzie powiększanie zysku dla naszego partnera handlowego, dla którego realizujemy dany projekt promocyjno - sprzedażowy. Dlatego też z determinacja wyposażamy naszych pracowników w odpowiednią wiedzę dotyczącą technik sprzedaży, popartych doświadczeniami i praktyką pracy w terenie. Uczymy jak należy skutecznie przedstawiać, zaprezentować ofertę handlową , by spotkała się z należytym zainteresowaniem klienta i skłoniła go do zaakceptowania oferowanych mu korzyści. Jak przekonać klienta do oferowanego pakietu usług, lub produktów? Uczymy uczestników szkoleń jak aktywnie słuchać drugiego człowieka, odkrywając jego potrzeby, jak je zaspakajać oferując cechę produktu i korzyść z niej wynikającą dla kupującego naszą ofertę.

Podzieliliśmy ten blok tematyczny na kilka ważnych tematów:
  • metody wpływu społecznego
  • aktywne słuchanie i odkrywanie potrzeb klienta
  • skuteczne techniki sprzedaży
  • negocjacje handlowe
  • etapy wizyty u lekarza
  • etapy wizyty w aptece
  • sztuka prezentacji materiału, produktu, oferty
  • profesjonalna obsługa klienta : medycznego i farmaceutycznego
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem w kontakcie z klientem